Noordereiland en familiebezoek - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Sybe Thea Lea Ronald - WaarBenJij.nu Noordereiland en familiebezoek - Reisverslag uit Paihia, Nieuw Zeeland van Sybe Thea Lea Ronald - WaarBenJij.nu

Noordereiland en familiebezoek

Door: Lea

Blijf op de hoogte en volg Sybe Thea Lea Ronald

08 Januari 2014 | Nieuw Zeeland, Paihia

Zo al even geen bericht geplaatst want veel wifi hebben we niet gehad. We zijn vanuit Wellington naar Ohakune gegaan waar we een prachtige wandeling hebben gemaakt rond een vulkaan en bij het hoogste cafe (op de vulkaan) koffie gedaan. We hebben daar ook Oud&Nieuw gevierd op de veranda van 1 van onze huisjes. Vervolgens zijn we na een paar dagen doorgereden naar Rotorua. Een vulkanisch gebied, dat konden we ook goed zien aan al het gepruttel en geborrel. We zijn 1 avond bij de Maori geweest, erg tof om te zien en het traditionele eten was heerlijk. Ook nog een dag met de kano het meer op gegaan en als afsluiting een BBQ met andere Nederlanders. Afgelopen zondag zijn we naar Auckland gereden naar familie. Daar logeren we bij een nicht van Thea. De tante (94j) woont nog in de buurt en hebben we ook bezocht.
Ronald is inmiddels weer terug naar NL, helaas kon hij niet langer vrij.
Wij zijn met z'n drie en familie (nicht Jacky en haar nicht Sarah) naar Mangawhai Heads gegaan waar het zomerhuis van Jacky is. Hier zullen we de komende dagen zijn. Vandaag een dagje naar Bay of Islands. Vrijdag vliegen we helaas weer terug naar NL.

• 08 Januari 2014 - 09:46

Ton En Ria:

Fijn om weer wat te kunnen lezen over jullie vakantie. Rust nog maar even uit voor deterugvlucht met jetlag.
    By the way, hoe laat zijn jullie op schiphol.

• 08 Januari 2014 - 09:51

Ronald:

Mooie fotos :)

Nog veel plezier de komende dagen en tot zaterdag!

• 08 Januari 2014 - 10:15

Eef En Iet:

fijn weer eens wat van jullie te horen. Een goede vlucht en rust maar wat uit tijdens de vlucht
    we horen de verhalen nog wel. eef en iet.

• 08 Januari 2014 - 10:57

Gerda En Wouter:

Hallo allemaal,
    Leuk om weer een berichtje te krijgen.
    Wat zijn jullie toch aan het genieten en wat zien en doen jullie veel.
    Geweldige reis hoor.Jammer dat Ronald al eerder terug moest, niet leuk.
    Geniet nog lekker in de warmte en hier voorspellen ze een beetje dat de kou er aankomt.
    Was deze week nog warmte record voor hier van 15 graden.
    Goede reis terug gewenst en geniet nog verder, groetjes Gerda en Wouter.

• 08 Januari 2014 - 11:06

Klaas En Annie:

Kia ora wij wensen jullie een heel goede reis terug vergeet vooral niet goed uit te rusten zodat jullie 18 en 19 jan aan het volgende project kunnen beginnen!!!!!! gr klaas en annie

• 08 Januari 2014 - 20:20

Cees En Liesbeth Sprong:

Hallo allemaal,
    Prachtige foto's weer. Had eigenlijk Sybe wel verwacht tussen de Maori op de foto!
    Voor zo'n oude tante ook nog bijzonder om jullie nog een keer te zien. Mooie afsluiting toch
    van zo'n grote reis.
    Een hele goede reis terug naar huis( misschien tussenstop Salzburg....ha, ha) en dan nog maar eens op gemak foto's kijken en alles overdenken.
    Kom goed thuis!!! groetjes Cees en Liesbeth

• 09 Januari 2014 - 14:13

Diets:

Hallo allemaal, ook Ronald die helaas weer thuis is.
    Wij waren ook 2 weken met vakantie, vandaar nu mijn reactie.
    Allereerst een mooi en goed nieuwjaar!
    Wat een mooie reis maken jullie, prachtige foto's.
    Genietnog van de laatste dagen.Zo'n reis vergeet je nooit meer.

Goede terugreis.

Groetjes