Fijne kerstdagen!! - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Sybe Thea Lea Ronald - WaarBenJij.nu Fijne kerstdagen!! - Reisverslag uit Franz Josef, Nieuw Zeeland van Sybe Thea Lea Ronald - WaarBenJij.nu

Fijne kerstdagen!!

Door: Lea

Blijf op de hoogte en volg Sybe Thea Lea Ronald

24 December 2013 | Nieuw Zeeland, Franz Josef

Bij ons is het nu eerste kerstdag. Het is wel beetje regenachtig waar we nu zitten maar we vertrekken zometeen meer naar het Noorden.
Gisteren hebben we de gletsjer en de kiwi's bezocht.

Iedereen heel fijne kerstdagen!!

• 25 December 2013 - 09:13

Ton En Ria:

Jullie ook fijne kerstdagen het was hier gisteren ook wat regen achtig.toen met de kinderen een heerlijke maaltijd gehad.het is nog vroeg en we gaan zo naar de kerstdienst groet ton en ria ..veel plezier..!..

• 25 December 2013 - 16:41

Piet En Anneke:

Ook fijne kerstdagen voor jullie!
    Geniet van jullie reis!!

Piet en Anneke

• 26 December 2013 - 12:15

Gert-leen:

ook fijne kerstdagen toegewenst en gelukkig nieuwjaar en natuurlijk nog een fijne vakantie

gr gert-leen en margrietha en kids (zat even bij mijn ouders)

• 26 December 2013 - 15:12

Eefeniet:

nog een goede tweede kerstdag en een voorspoedig 2014 toegeweest

de helft zit er zowat al weer op maar geniet er nog maar van

• 27 December 2013 - 09:07

Klaas En Annie:

vijdagmorgen 9uur erg donker weer wind en regen bij jullie zal het vast beter zijn geniet er dus nog maar van gr. uit friesland klaas en annie.

• 29 December 2013 - 13:51

Riet En Jan:

Wij wensen jullie een goed 2014 en geniet nog maar even van jullie mooie vakantie
    groetjes van Texel Jan en Riet

• 29 December 2013 - 19:02

Jose:

Wat een mooie reis maken jullie zeg! Ik hoop dat jullie leuke kerstdagen hadden.
    Heel veel plezier nog en geniet er nog van met zn allen! Liefs Jose